Ledig dag

Har haft ledig dag idag. Riktigt skönt. Alltid välkommet. Har blivit bortskämd med alla dessa lediga dagar som jag har nu i mitt schema. Kunde verkligen inte få bättre tider

Så här ser mitt 4 veckotiders schema ut
Vecka 1

Måndag Ledig
Tisdag 13:30-16:45
Onsdag Ledig
Torsdag 07:30-16:45
Fredag 07:30-16:45
Lördag Ledig
Söndag Ledig

Vecka 2

Måndag 07:30-16:45
Tisdag 07:30-16:45
Onsdag Ledig
Torsdag Ledig
Fredag Ledig
Lördag 07:30-16:45
Söndag 07::30-16:45

Vecka 3

Måndag Ledig
Tisdag 07:30-16:45
Onsdag 13:30-16:45
Torsdag 07:30-16:45
Fredag 07:30-16-.45
Lördag Ledig
Söndag Ledig

Vecka 4

Måndag 07:30-16:45
Tisdag 07:30-16:45
Onsdag Ledig
Torsdag Ledig
Fredag Ledig
Lördag 07:30-16:45
Söndag 07:30-16:45

Plus att det kan tillkomma några extra jobbdagar  nån vecka, alltid välkkomet med lite tillskott i kassan.

Nä, dax att sluta tala om jobb på min lediga dag.
Igår efter jobbet så åkte vi in till Ystad och åt mat, käka på Prins Charles, var inte så där jätte hungrig, så det fick bli en pasta bolognes för min del, men var sugen på en gourmet burgare, men det får jag ta nästa gång jag ska äta där.
Vi körde hem till oss sen och kollade på fotbolls finalen JJJJJAAAAAAAAAAAA SPANIEN vann, VIVA ESPANIA!!!
Josse, Walle, Mysan joina oss. Alltid trevligt med sällskap. Blir ibland lite lång tråkigt att bara umgås med M, men jag är glad att jag har han iaf. Även om man ibland tvivlar så vet jag att jag verkligen älskar han. Och det vet jag att han vet innerst inne.

Dagen idag började med att tvätta, var nere i tvättstugan 07:45 och slängde in dom två första maskinerna. Usch, inte kul att göra på sin lediga dag men ett måste, vid 9 så skickade Josse och frågade om jag vill passa My medan hon skulle på möte, klart jag ville. Alltid trevligt att passa lilla mysan. Dom hade vagnen med sig och det var tur, jag skulle upp en sväng till chefen och prata med henne, och sen en sväng till Coop, det är en bit att gå, så det var tur att hon slapp gå. När Josse var färdig så hämtade hon My, dom skulle vidare på annat, men jag skulle passa henne fler gånger. Sen fortsatte jag att tvätta och plocka lite här hemma.

Nu i eftermiddag så har jag träffat Johanna i Ystad, det var ett tag sen, tycker det är skam att det tar sån tid mellan gångerna vi träffas faktiskt, får bättra oss, eller vad säger du Johanna. Vi tog en liten shopping runda, eller Johanna shoppa jag tittade bara, hittade inget så som jag ville ha, Får se vad jag hittar i Lund på måndag när jag ska dit. Efter shopping så körde vi till skogshyddan och käka, gott gott.

Nä, nu ska jag bara slappa lite frmaför tv:n, men ska upp och jobba imorgon.

Ha det bra

OJ, vad detta inlägget blev långt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det tycker jag verkligen att vi får göra. Kan ju se om vi kan ses en dag nästa vecka.

2008-06-30 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0