Ingen energi

Känner att jag tappat min energi att blogga. Jag fattar inte hur andra kan skriva långa uppsattser i bloggarna, tycker jag skriver och skriver men det blir inte långt för det. Fast det e klart, jag känner inte för att lägga ut hela mitt liv på bloggen. Hade jag gjort det så hade jag nog kunnat skriva hur mycket som helst.

Iaf, i fredags så var vi i Ystad hos Dennis och Caroline. Jonna, Sege, Moa, Daniel, Ingela var är oxå. Vid halv 11 så skulle dom ner till Ystadsfestivalen, så då körde jag och M hem. Eftersom jag har jobbe helg. Och 5 veckor tills jag går på semester. Ska bli skönt. Efter semestern så går jag upp till 96%. Riktigt skönt, dom pengarna lär behövas. Är ju bra att jobba och ha ut bra med lön, så man har bra föräldrapenning när det är dax!! Vill ju kunna leva då med.

Har precis ätt mat, jag sa till mig själv att jag INTE skulle äta skräpmat, men vad hände. Blev en kebabtallrik från Roma. Det är riktigt gott gott

Nä, nu ska jag se på film inan jag ska gå och lägga mig

Tonårsliv med Lindsey Lohan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0