Hoppas

Jag hoppas verkligen att det fina vädret fortsätter som det är nu, hela kvällen. Ska iväg och se Spjutstorpsrevyn ikväll. Jag, Jennie, Josse, Ingela, Figge. Jag ska köra, likabra eftersom jag ska jobba imorgon. Vi ska ta fika med oss från bullen o bönan. Vet inte riktigt vad jag ska ha, men bakad potatis med fetaoströra hade varit riktigt gott. Tror det blir det. Älskar bakad potatis. Ska köra in om till mamma sen och hämta stol till ikväll, får ta mig i kragen och köpa två egna snart. hehe. Alltid lättare att låna av andra.

Nä, dax att göralite nytta, fast det finns inte så mycket att göra här. Storstäda riktigt igår. Men det syns inte längre. Tråkigt nog

Har läst ut dom 2 första Gossip Girl böckerna, läser 3:an nu. Har beställt 4,5 oxå. och en bok av en norsk författare Jo Nosbo. Får se om dom är bra.

Någon som vet????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0