Friskus

Japp, nu har jag varit en friskus, har varit ute med Jennie i skogen. Så nu känner jag mig duktig. Ska snart sätta in fiskgratängen i ugnen. Förvånande fast jag egentligen inte äter fisk. Får passa på dom få gångerna jag blir sugen fisk.
Ska ta en runda imorgon igen, med Jennie. Ska börja skärpa mig med träningen igen, det känns som ett måste. Har många gånger sagt till mig själv att nä jag skiter i det och ligger kvar i soffan. men jag har bevisat för mig själv så många gånger att när jag väl kommit igång och kommer hem igen, så känns det riktigt bra i hela kroppen.

Nä, dax för duschen innan maten.

XOXO// Anna

Ska se färdigt sista säsongen av vänner ikväll oxå. Alltid kul, gillar verkligen den serien

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har semester halva v 29-33 16/7-18/8

ska bli jätte skönt!

2008-06-25 @ 00:26:43
URL: http://tiiinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0