Varmt

FAN vad det är varm idag. Trodde inte riktigt på dom när dom sa att nu skulle värmen komma igen, men denna sommaren kanske allt stämmer som dom säger. Man kan ju hoppas på det iaf. Bara jag får fint väder när jag ska ha semester så blir jag glad. är "bara" 4 veckor kvar. Pust pust. Vet inte hur jag ska klara det, men det får gå.

Ska sitta och knåpa på nytt schema till oss oxå, vi fick själva sätta ihop ett schema till hösten. Alltid kul när chefen litar på en. Har lite funderingar på ett schema, ska nog bli bra. Tur man har flexibla arbetskolleger. Min arbetskollega gick på semester idag. Blir riktigt avis. Men jag har ju faktiskt många lediga dagar. Nä nu ska jag frysa in köttbularna som blev över, ska ha den i pytti pannan på lördag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det var jättegulligt av han:) Haha ja vi får väl se hur det blir på lördag:)

2008-07-03 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0