Trevligt

Har haft riktigt trevligt idag. Gick riktigt bra på jobbet idag, har sålt lite lite bara, men bättre det än inget iaf. HAr även slagit in lite presenter idag med. Riktigt kul, jobbar där gärna fler gånger, tror nog jag får det oxå. Ska snacka med Jenny på måndag, när jag är ledig. Skönt vara ledig 2 måndagar i sträck, inte helt fel.

Jennie var inne om en runda idag, snackade lite skit. Både vile hitta på något ikväll, så vi kom på att vi skulle äta ihop ikväll och snacka lite mer. Så jag kom med förslaget att vi kunde käka tacos på hotellet. Och sagt och gjort, det var riktigt gott. Inte helt fel, med snabb god mat, och billig. 69:- + dricka. Sen körde vi till Ystad jakten och käkade glass, tog en promenad längs stranden oxå, riktigt mysigt.

Så nu sitter jag här hemma, ska snart gå och lägga mig, jobba hela helgen. Sen ska vi till Kulla på söndag, Perikles spelar.

♥Anna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att sePerikles, synd jag ej kan... Eller kan och kan men pallar inte gå upp kl 6 efter att ha varit på Kulla för att jobba sen till 19.10

2008-07-12 @ 11:36:37
URL: http://poison1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0