som sagt

Jag anser att ingen har råd att förlora en vän. Men vill man det så får dom gärna göra det. För jag har inte gjort några val, det har dom själva gjort. Men jag klarar mig, gör ni det?? Jag har liksom framtids utsikter och ser att den kan jag dela med dom som är mina vänner. Och har märkt att jag är "omtyckt" fick höra idag när vi var uppe på möte med jobbet att jag har sagt till att om dom nya tjänsterna kommer ut efter jul så är jag intresserad, och en av dom som jobbar där gärna ville ha mig där. Alltid skönt att höra. Det visar att så länge man lär känna andra och lägger ut lite trådar och inte är rädda för nya människor så kommer allt lösa sig. Men det har jag märkt att alla inte förstått. Men det är upp till dom. Jag orkar inte sitta och fråga längre om folk vill följa med och lära känna andra, men det är ju så farligt. Nä, dom får gärna sitta där och umgås med sina gamla vänner, medan jag skaffar mig nya hela tiden. Och det är nog det bästa jag gjort på länge. Kommer inte ångra mig. Som sagt, jag vet vem som vill umgås med mig och vem som inte vill. Och ni slipper. Jag överlever. Har jag gjort så här långt.

Men nä, nu ska jag inte tråka ut er med detta längre. Men ni gamla vänner tack för denna tiden. Ny nya, vad kul vi ska ha.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0