Säsong 3

Dax att se Svensson svensson säsong 3.


Får bli mitt kvällsnöje, eftersom regnet det bara öser ner hela tiden. Men det är helt ok, skönt med en lugn kväll efter jobbet. Ska ju jobba imorgon med.

Har fått ny tid till sjukhuset, får hoppas att jag kan komma dit denna gången. Slipper byta tid och arbetsdag denna gången, har fått tiden när jag har semester.

Har fått fråga om extra jobb, hos Jenny. Jag hoppas jag kan jobba där så mycket som möjligt. Plus att jag ska på intervju som ledsagare på tisdag. Ska bli kul och få ännu mer jobb


Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du vet nån stans de behöver mer folk så VILL jag med ha!!!!

2008-07-08 @ 18:58:25
URL: http://poison1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0