Planer

Nu har vi satt upp lite planer till semestern.
* Helsingborg
* Blekinge
* Köpenhamn
* Hven

Nu ska vi bara komma iväg oxå. Lite dagsutflykter som inte kostar så mycket.

Bara man kommer hemifrån, det är det viktigaste för mig just nu.

M frågade mig igår kväll vad jag ville ha i födelsdagspresent, och som vanligt kommer jag inte på något. Vill ha en ny soffa men den jag vill ha kostar 17000. Och det känns inte som det är läge för den just nu hehe.

Men jag kom på att jag hittade något snyggt på en sida på internet som heter my first room.

Hittade en "väggtavla" där som jag vill ha, men jag vet inte vilken jag ska välja, kan ni hjälpa mig och säga vad ni tycker

NR 1

 
Bild från www.myfirstroom.se

NR 2


Bild från www.myfirstroom.se

Alltid så svårt och veta vad man ska önska sig.

Har ju inte så stor plats här heller, vill ju inte ha något som jag sen får lägga undan för att vi inte har plats till det.

Nä, ska fixa mat nu Vera kommer sen

♥Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Gillade formen på nummer 1, men texten på nr 2 var bättre...

Jo, det blev klänning men inga skor, får se om jag har bättre tur när jag invaderar Tomelilla i veckan

2008-07-29 @ 19:39:21
URL: http://poison1982.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker du ska välja nr 2. Den är snyggast. Kram

2008-07-31 @ 11:26:01
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0