Motion

Har precis varit ute och gått, 3:e dagen i rad, och det känns i benen. Plus att jag sen är ute och går på jobbet med. Men det behövs, alltid bra med lite motion. Måste ju börja skärpa mig. HAr lagat middag idag oxå, blev lasagnette, den blev riktigt god för att skryta lite över mig själv. Ska ha korvgryta imorgon, måste komma ihåg och ta upp korven innan jag går och lägger mig. skönt och veta att det är fredag imorgon och sen är man ledig i helgen, har 2 jobb helger till, sen är det semester från dom i 3 veckor. Alltid skönt. Har räknat och kollat lite lite på schema, tror jag lyckast få ihop det på något sätt. Bara bra då ju. Ska skriva om det på lunchen imorgon och lämna det till chefen när vi ska upp där imorgon och instruera om den nya rullstolen.

Jag o M satt och räknade lite på resan i Januari, flyttar kanske fram den till Mars-april ist. Får se hur vi gör.

Nä, nu ska jag in i duschen, sen ska jag kolla på mordkommisonen, riktigt bra serie. Har börjat köpa dom med Aftonbladet. Alltid kul när man kan få bra filmer/serier till bra priser.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0