Molly

Har Molly här hos mig.  Alltid skönt med lite sällskap. Även om det bara är en hund hehe. HAr precis varit ute och gått en runda, riktigt skönt i detta underbara vädret.



Nu ska jag säga lite om helgen:

I lördags så var jag o M bjuden på grillkväll, men M jobbade så jag fick åka dit själv. Jennie körde. Skönt när man är trött. Det var jag, Jennie, Figge, Ingela, Josse, Walle, My. Lagom många, behöver inte vara så många bara man slipper vara själv. Var hemma vid 23, rakt i säng så jag kom och jobba i går med.

Efter timmars jobb med två extra händer (vilket är riktigt trevligt, när man jobbar själv alltid annars). Så var det hem och sen sticka till Kulla. Vi var en jäkla massa 14 st. Men det blir roligare då. Perikles spelade. Var hemma vid 01:00. Så det var skönt att vara ledig idag. Men M jobbar. Han jobbar mån-tors denna veckan. Själv jobbar tis e.m. och tors. EV fredag, har ansökt om semesterdag, men får se hur det blir med det. Om folk är så snälla så dom går till jobbet som dom ska, så vi som är ärliga kan vara lediga.

Nä, dax att fixa lite käk.

♥Anna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom ska tydligen gifta sig i en skog där nära Furotorp där Anders bodde innan. Japps, klart att du får se klänningen när den är klar. Kramisar

2008-07-14 @ 20:39:19
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Tina

Vilken söt hund!

2008-07-15 @ 14:08:15
URL: http://tiiinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0