Lördag

Ja, då var marknaden över för denna gången. Den var inte så mycket faktiskt, lite folk och allmänt rörig tycker jag. Tror inte Sjöbo marknad kommer vara i så många år till, blir mindre och mindre folk för varje år. Men vi får se.

Som sagt jag vandrade igår, lugnt o stilla. Vi m Röda Korset fick hjälpa till att tömma parken på folk, och det kan man ju diskutera vidare. Men vi fick beröm för vårt jobb iaf. Och vi tackar och bockar. Var tillbaka i lokalen vid 01:00, sen var det lite nattamad och sen var det hemkörning, var hemma vid 02:45 TRÖTT. Så nu har jag fått 6 timmars sömn.

Ska in till Malmö idag till Håkan o Ida. Ut och äta och snacka lite skit, sen sova över i en av deras lägenheter, (nä, dom är inte sambos). Vad som händer resten av dagen vet jag inte, får se när M behagar gå upp ur sängen idag.

♥Anna

Kommentarer
Postat av: jenny

Va de rörigt??? jag tyckte de verkade lugnt när jag va där...

2008-07-19 @ 12:28:42
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0