Iväg

Ska snart köra iväg, ska på möte med nattvandrarna nu inför marknaden. Ska bli kul och träffa alla igen, var längesen jag vandrade. Måste komma igång igen. Men snart är det semester, och då ska jag bara vara, inte göra så mycket. Det känner jag att jag behöver just nu.

JA, det glömde jag säga, jag ska träffa hon som jag ska vara ledsagare till imorgon 10:00. Ska bli trevligt. TAr och träffas och sånt imorgon + några gånger till, sen ska jag ha semester och då har jag iaf träffat henne, så kan vi köra igång med det vi ska ordrentligt direkt efter semestern.

Nä, nu ska jag byta om så jag kommer iväg och kommer hem igen.

Jag ångrar att jag glömde kameran innan, var nere på Bertils och skulle kolla om Annette skulle jobba imorgon, och när Molly såg att det var annette som stod där så blev hon helt galen. Hon ställde sig på bakbenen  och med huvudet och frambenen in i luckan. Vilken syn hehe. Men vi bestämmde att vi skulle träffas imorgon så Molly o Malte får träffas. Dom är ju faktiskt syskon. Kommer bilder på dom imorgon.

♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0