Helgen

Nu i helgen är det fullt upp. Ska på HLR med nattvandrarna ska bli intressant. Var många år sen jag gick en sån utbildning. Var nog när jag gick på högstadiet, då vi hade HLR med vattenräddning på Färsinga. Var riktigt kul. Kommer nog inte bli vattenräddning, men ska nog lära mig något iaf. Har hört att det är nytt nu oxå, så då måste man verkligen lyssna. Det ska vara ända till halv 5. Sen ska jag till Björka Loge på kvällen med Johanna, ska ta en dusch och äta hemma hos mamma, så slipper jag köra till Tomelilla och sen till Vomb. Känns lite onödigt. På söndag ska jag o M till stranden, om vädret tillåter. Sen ska vi på Diggiloo i Kristianstad. Hoppas verkligen det blir bra, ser fram emot det.
På måndag är ledig, har bytat med Ingela. Skulle till Sjukhuset egentligen, men dom ringde innan idag och frågade om vi kunde avboka den. Dom frågade om det var jag såom själv hade ringt in och fått tiden om det var för att jag haft problem med hjärtat. Men det har jag inte, det är dom själva som bokat in mig, så jag ska få en tid nu igen om några veckor. Kan ju hoppas det är på min semster så jag slipper ta ledigt. Annars så är vi rätt så flexibla och kan byta dagar med varandra. Känns dumt och ta semesterdag för en sån sak, men ett måste. Måste ju in och kolla mitt hjärta varannan månad.

♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0