Helgen

Blev ingen träff med Håkan o Ida. Men vi var en sväng inne på IKEA och provade sängar. Var ett måste, dom jag vill ha var riktigt sköna, ska bara se om M ändrar sig eller inte. Blev middag på hotellet ist, entrecote m bearnesås. VAr gott, har ätit godar förvisso, men dom hade en ny tjej i köket, det gör ju sitt.

Igår så var vi Ystad djurpark, bara jag o M, var riktigt mysigt. Behövde en dag ihop, var längesen. Blev en sväng till svärfar o "svärmor" oxå, han tvättade taket på huset så hán o M tog en runda i liften och kollade byn, jag håller mig på marken, är så frukansvärt höjdrädd. Sen blev det kaffe och allmänt snack.

Kvällen avslutades med middag på Skogshyddan. Jag, M, Josse, My, Walle.

Har bara 2½ månad kvar nu, sen fr vi se vad somhänder.

Nä, nu ska jag äta färdigt min lunch, rostebröd

Ska träffa hon jag ska vara ledsagare till efter jobbet idag oxå. En liten liten stund, vi ska gå och ta en fika

Ha det bra

♥Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du förtjänar pisk Anna. så jävla nära mitt hus oxå hälsar du inte på :(

2008-07-21 @ 23:17:16
URL: http://poison1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0