Ett tips

Skaffa aldrig vattensäng. Skulle börja tömma den igår, och ska suga ut vattnet så det går längs vattensslangem och ner i badkaret. Och där kommer inget vaten hur mycket jag än suger (tro nu inget dumt hehe). Så jag väntar tills M kommer hem, ska plocka lite i sovrummet när jag hör att droppar, och det droppar från sängen ner på golvet, har runnit runt hela sängen, så det blev till att lägga ut handdukar. Ska ta resten av vattnet när jag kommer hem sen, så jag kan torka och dammsuga riktigt. behövs verkligen. Just nu så sover vi på en luftmadrass i vardagsrummet. Ser riktigt stökigt ut, ska in till IKEA imorgon och köpa den nya sängen.

Förlåt Jessica, men jag vsste att du inte var hemma, såg bilen på Rusta. Men jag kommer ut och snackar skit och husesyn en annan dag. Har snart semester

Nä, får äta färdigt min lunch

Hörs senare

♥Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny

mina föräldrar hade oxå vattensäng förr o dem hade ett helvete när deras madrass gick isönder.. pluss att den va tung som ton.. allt vatten går ju inte ur den hur mycket man än håller på.. nä tacka vet jag Ikeas sängar.. dem e sjukt sköna + att dem har 25 års garanti på dem.. lide bra.. bra priser oxå

2008-07-22 @ 16:13:06
Postat av: Johanna

Ja vi får absolut ses när vi är lediga å hitta på nåt roligt:)

2008-07-22 @ 20:50:50
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: catrin

Måste man byta vatten i en vattensäng? Vilket jobb värre än att ha akvarie ju... =)

2008-07-22 @ 21:06:05
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0