Ett litet

Får slänga iväeg ett litet inlägg.
Känner mig på så dåligt humör idag, (igen ska jag kanske tillägga).
Har en del att ta upp med chefen efter semestern, ska ja vara kvar där är jag är så är det saker som måste ändras och det är fort. Känner mig fruktansvärt kränkt. Men jag står nog ut idag o imorgon, har inget val egentligen.

Är hemma på lunch pytt i panna m stekt ägg

Ikväll blir det smörstekt spätta. Jag gillar inte fisk, men får ju prova.

sitter och funderar på en liten sak, efetrsom dom säger att det ska vara fint väder hela augusti, så vill man ju till stranden, och då är det inte så kul och ha röda veckan, så jag ska nog hoppa över den denna månaden. Tiden går ju fortare då oxå ju.

nä, ska äta nu

♥Anna


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja de e viktigt att säga ifrån om man inte trivs.. tycker de e viktigt

2008-07-31 @ 16:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0