Ny lista

Listietime

( : Föredrar du på motsatta könet : )

Mage elr armar? Båda
Blåa elr gröna ögon? Blåa
Långt elr kort hår? kort
Charmig eller rolig? beror på
Rökning elr Snusning? Absolut inget
Vad kollar du först in på det motsatta könet? Utseendet
Hur stor betydelse har kläderna? inte jättestor, personligheten är viktigare
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Japp, min sambo
Gillar någon annan dig just nu? Min sambo hoppas jag

Har Du:

Blivit kysst?
Många gånger
Stått på scen? ja, när jag gick i skolan
Varit med om en bilolycka? ja, tyvärr
Klättrat på berg? Nä, är höjdrädd

Antingen eller:

Kallt eller varmt?
Beror på vid snö, kallt annars kan det vara
Blått eller rött? Blå
Regn eller snö? Snö
Ull eller bomull? Bomull
Rosor eller tusensköna? Tio tusen röda rosor
Vår eller höst? Båda är fina
Historia eller vetenskap? Historia är oftast kul
Matte eller engelska? Av två unda ting, engelska

Övrigt:

Svär du  mycket? Privat ja, men jobb,nej
Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen, lyssnar på tv:n
Hur är vädret just nu? Molningt och lite sol
Vart skulle du vilja åka? Bora Bora
Vill du ha barn? Klart jag vill
Vad ska dom/den heta? Kommer jag inte på nu, en hemlis ändå

Senaste som du:

Träffade?
Hon jag jobbar med
Pratade i telefon med? Min sambo
Pussade? Min sambo
Sov tillsammans med? Min sambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0