Lååååååååååååååång lista

1. Tre namn jag lyssnar till:

Anna, älskling, du

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Mina ögon

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Mina lår

4. Detta är jag rädd för:

Höjder

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, kramar, uppskattning

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Röra en orm, mecka med bilen, slå djur

7. Detta tycker jag om att göra:

Mysa och rida på min häst, mysa med min sambo

8. Detta vill jag göra just nu:

Få städat här hemma, men vill inte göra det själv

9. Bästa känslan:

Att känna mig älskad

10. Värsta känslan:

Bli ensam

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:

Trogen och ärlig

12. Är jag kär just nu?

Ja, klart jag är

13. Jag vill gifta mig:

Självklart

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Gifta mig, skaffa barn och resa

15. Min käraste ägodel:

Hästen

16. Något jag vill ha i present:

Mycket, en ny bil, en ny häst

17. Detta har jag på mig just nu:

Svarta byxor och rött linne

18. Favoritkläder:

jeans o linne

19. Favoritdjur:

Häst, hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Schlager och pop

21. Favoritlåt just nu:

Oj, det är då många

22. Stjärntecken:

Jungfru

23. En bok jag älskar:

Pojken som kallades det triologin

24. En film jag älskar:

Pearl Habor

25. Tv-program jag gillar:

2/1 men

26. Favoritdoft:

Nytvättade kläder

27. Detta äter jag gärna:

Kyckling, pasta

28. Dricker helst:

Allt med kolsyra (Fast dock ej cola)

29. Favoritgodis:

Salt lakrits, chocklad, fast jag är nötallergiker

30. Hit vill jag gärna åka på semester:

Malta

31. Färg på mina ögon:

Blåa

32. Min längd:

1.75

33. Jag tror på:

Mig själv

34. Jag spelar:

Musik

35. Person jag beundrar:

Min mormor

36. Så här bor jag:

I 2 rums lägenhet

37. Antal döda krukväxter i hemmet:

Vet inte, inga tror jag

38. Det här tänder mig:

Smek och kyss på dom rätta ställena, tex ryggen

39. Det här gör mig avtänd:

Fotsvett, rappar

40. Favoritfärg:

Beige

41. Favoritcitat:

Dett är lätt att förlora vänner, men svårare att få några

42. En hemlighet jag vet:

Hemlighet, det säger jag inte, då är det ju ingen hemlighet längre

43. Bästa present jag fått:

Uppvisning på Spanska ridskolan i Cadiz

44. Senast köpta skiva:

Kommer jag inte på just nu

45. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina ögonfransar

46. den kollar ja efter först när ja loggar in på msn :

Olika, beror på om där är någon jag ska prata med

47. Udda förmåga/egenskap:

Skulle ni bra gärna villja veta

48. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Delfin

49. Vad lyssnar du på just nu?:

Barnprogrammen på TV

50. Vad har du gjort/ska du göra idag?:

Jobbat och ska slappa framför tv:n sen, jobb igen imorgon

51. Var är dina föräldrar födda?:

På bb

52. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Nero

53. Vilken är din favoritrestaurang?

Casa Mia i Malmö

54. När badade du i en pool senast?:

Augusti-september i spanien

55. Har du varit med i någon skolpjäs?:

Ja, en del

56. Hur många barn vill du ha?:

Två - tre

57. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:

Nä, det bestämmer jag mig några dagar innan

58. Vad har du för TV-kanaler?

Många har både kabel och box

59. Har du åkt moped någon gång?:

Ja

60. Har du busringt någon gång?

Japp, en hel del när man var yngre

61. Har du fått felparkeringsböter?:

Nä, det har jag faktiskt sluppit undan

62. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

NEJ, aldrig i livet

63. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:

Cadiz i Spanien

64. Har du en egen trädgård?:

Nä, hadej ag inte orkat med just nu

65. Kan du alla orden i nationalsången?:

Jadå

66. Badkar eller duschkabin?

Badkar

67. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Arn- tempelriddaren

68. Chips eller popcorn?:

Chips

69. Vilken färg på läppstift använder du?:

Nån neutralfärg

70. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:

Nä, varför ska man göra det?

71. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:

Nej, vill inte heller

72. Apelsin- eller äppeljuice?:

Apelsin

73. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:

Martin

74. Favoritchoklad?:

Marabou Helnöt, fast jag kan inte äta det längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0