2 olika val

Men det var inte så svårt val egentligen. Hade tanken på att sticka till gymmet idag, och bara köra crosstrainer och styrketräning för ben, vader, lår, mage.




Och strunta i ridningen för att vila axlen.  Tror ni jag gör det?? Nädå, Anna ska till stallet, men jag och Figge kör pensionärs ridning ikväll. Bara jag får sitta upp på häst igen så är allt bra.


Men JAG SKA/MÅSTE TILL GYMMET PÅ ONSDAG innan allt börjar och sen inte slutar rulla förän jag kommer hem från skarttyogan någon gång på onsdag kväll. Så jag SKA komma igång med träning innan jul, så blir det inte så svårt sen efter jul.

Var på Prins Charles och åt igår, deras gourmet burgare är bara så jäkla goda.
Dom rekommenderar jag verkligen om ni ska äta där.

Nä, nu ska jag göra mig färdig för stallet, hörs imorgon, eller kanske innan jag går och lägger mig.

Ha det bra allihop.

Hade varit kul om alla lämnade spår efter sig på min blogg, gärna med en kommentar



Kommentarer
Postat av: angelica

Ja jag blev väldigt paff när alkisen kom fram till mig och gjorde så.

Försäkringskassan är körda i huvudet, de har gett mig avslag på sjukpenning så jag har inte fått pengar sen i augusti månad. Är mitt uppe i överklagan och sånt shit. Skitjobbiga typer. de är på mig bara för att jag är arbetslös (har bara timantällningar) och då tycker de att jag ska "ta lättare" arbete. men är man sjukskriven på heltid så får man inte söka jobb och jobba. så allt är i en enda röra.

2008-12-01 @ 18:53:33
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag såg dig allt på ystans hemsida.. snygga nya jackor

2008-12-01 @ 22:44:46
Postat av: Jessica

Krama Tips från mig

2008-12-03 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0