Usch

Sitter hemma en fredagkväll. Men jag är rent slut i kropp och knopp, så det är skönt. Men att sitta hemma och titta på tv fredag lördagkväll, är förbjudet på någotvis. Då ska man enligt en oskrivenregel vara ute och festa eller något sånt. Men det får vara så då. Man kan inte orka alltid.

Kom på att jag glömt ge er bilder. Men jag har inte hållt på med kameran idag, så det får bli imorgon, får lägga in dom på skiva först innan jag kan göra något annat med dom. Har blivit mycket mer invecklat sen jag köpte min nya kamera. Men det får jag ta, får ju mycket bättre bilder nu än innan.

Nä, nu ska jag slöa lite innan jag ska hämta "svärmor" och svärfar

♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0