Typiskt

ringde till telia, köpte min telefon där via internet. Fick bara svaret att jag skulle in till en återförsäljare och lämna in min telefon, sagt och gjort jag går in till den mobilåterförsäljare här i Tomelilla. OCh det ända jag fick av dom var att visst dom kunde ta telefonen och sen skicka den vidare men då skulle det kosta 5-600 kr. Nä tack. Annars så skulle jag köra in till en Telia butik och det finns i Lund, Malmö, Burlöv. Och det kostar ju en del. Jävla skit, ska köpa ny telefon i närheten nästa gång iaf. Blir nog här i Tomelilla. Så jag får köra in till Lund imorgon, nån som vill joina?? Fick veta vad felet var på mobilen iaf. Minneskortet glappar och det ska inte kosta något att göra vid. Jag kan hoppas jag får en ny telefon att låna så länge dom har denna isf!!

Så, nu har jag min morgondag bokad iaf.

Ska ut och vandra imorgon oxå

♥Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0