Städa

Ja, det får bli min syssla första semesterdagen, vädret är inte på min sida idag. Men jag hoppas det blir bättre under dessa veckorna. Men men, vi behöver regn oxå. Var och vandrade igår på Mossagårdsfestivalen, inte så mycket att göra. En ekologisk festival, där var många hippie och flower power. Så där var många och titta på. Har träffat världens goaste ordningsvakter Kling o Klang. Hade riktigt roligt ihop med dom. Nä, ska äta färdigt min frukost och sen börja städa, ska iväg och vandra ikväll igen på Mssagården. Tomas Di Leva ska spela där då. Det ska jag INTE lyssna på.

Ha det fortsatt bra idag, det ska jag ha

♥Anna

Kommentarer
Postat av: emily

Han e väl bra..hahah

2008-08-02 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0