Söndag

Hade inte ork att skriva något igår. Så det kommer idag ist. Vaknade vid 8:00. Fattar inte varför, när man är ledig. Men iaf, det blev en liten frukost,macka m te. Äter aldrig när jag är sjuk. Hade överskotts energi när jag vaknade, en dusch, kände mig inte fräsch när jag läggat till sängs hela lördagen, sen tog jag disken och kollade upp vad jag skulle handla till middagen. Sen körde vi till mamma och hämtade min bil, M hämtade mig i Sjöbo ifredags, kände mig inte så säker bakom ratten, så mamma körde hem min bil till dom. Sen var det till att köra till Jet och tanka, sen till Kvantum och handla. Sen blev det en snabb sväng till Johan, blev lite prat om kräftskiva, så det blir av på lördag, ska bli riktigt kul. När vi kom hem så var det dax att laga mat. M tog en runda i skogen, och jag fixade maten.

Vi landade i vars en soffa sen, rent slut båda två, blev film och mys

♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0