Snart

Nu är det snart helg. Riktigt skönt. Jobbigt att komma tillbaka efter semestern,men jag kan inte gå hemma och dra. Det blir man inte fett på. Men jag överlever ändå. Nu när man börjar jobba ännu mer så  är dte likabra att vänja sig direkt.
Har fått ett papper från DHL idag, dom ska hämta min kamera och köra den till Kodak. Men när jag ringde dom, så kunde dom inte hjälpa mig, får det fattades tydligen papper. Så typiskt, men det ska väl lösa sig det oxå till slut. Får väl ta tag i det på onsdag när jag är ledig, mellan frissan och doktorn, sen är det dax för Center syd. behövs verkligen, har knappt några kläder att ta på mig.

Sitter och tittar på Skrållan, Ruskprick o Knorrhane. Hasse o Tage. Den är bara så bra.

Nä, ska tillbaka till jobbet nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0