Sjuk

Fan gar gått och blivit sjuk. Väldigt roligt och inleda sista semester veckan i sängen. Var ute och vandrade igår, men jag hade nog både feber frossa och ont i kroppen pga att febern var på väg. Ont i halsen, ont i huvudet m.m. Så nu ligger/sitter jag i sängen och tycker synd om mig själv. KAn inte ligga ner då får jag inte luft, har blivit riktigt föryld oxå. M ligger här sidan om mig och snarkar. Det gör han rätt i, han har varit sjuk innan i veckan och då har inte kunnat sova.

Får fördriva tiden idag med tv. Hade tänkt kolla in tennisen sen, såg slutet på matchen igår, riktigt spännande.

♥Anna

Kommentarer
Postat av: jenny

har aldrig i hela mitt liv sett en tennis match. Men jag såg osse slutet igår så jag ska lätt oxå se finalen idag..

2008-08-16 @ 10:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0