Regnet det bara öser ner

Usch, tycker inte alls om att det regnar. Men en fördel är att då få jag gjort en del här hemma ist. Och det behövs. HAr varit på jysk idag och handlat till sängen, två överdrag till resårbotten och ett överdrag till bäddmadrassen. Så nu behöver vi inte mer till den sängen just nu. Har bäddat rent och allting sånt oxå, trodde jag hade tvättid idag, M var nere och flyttade knappen igår kväll och sa att jag skulle tvätta idag 16-20. Visst sagt och gjort jag tog tvätten och gick ner, tur jag kollade,för knappen sitter på tis 5/8 16-20. Så nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen. Blir väl till att laga mat, kyckling m ris o currysås. Och läsa lite. Är inget bra på tv heller. skulle vilja ha nya filmer, men ekonomin tillåter inte det just nu. Så får väl titta på några gamla som jag inte sett på länge. Har en helmassa filmer som jag ska köpa, men det får jag ta efterhand som ekonomin tillåter.

Har beställt nya underkläder idag på HM, och det är ett måste, har snart inga BH att ha på mig.  Och det måste man ju ha.

Ska in till Lund med hjärtat imorgon, 08:30. Ska vara hos mamma 7. fast skönt att veta att jag har semester så jag kan sova länge en annan dag.

Inatt kommer Agneta, svärfar o "svärmor" ska köra och hämta henne på Sturup. Ska bli trevligt att träffa henne igen.

Var hos svärfar och "svärmor" igår, skulle bara bli en liten stund, men M kollade bilen och sen badade, när dom skulle äta så blev vi oxå bjudna på mat. Pizza från Piri-piri. Blev en Tomelilla FF för oss allihop. Gott gott, och 2 glas vin. En bra e.m. Sen blev det film här hemma. Eller ja M tittade på film och jag sov, rent slut i kropp o knopp efter denna helgen med mycket vandring.

Nä, ska fixa lite till här hemma innan jag ska göra mat.

♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0