Räknas inte

Blir så trött på att alla tar en för givet. Har bokat upp kräftskiva till nästa lördag. Men nu fick jag reda på att det inte blir något. Visst helt OK, men frågan är om jag hade fått veta något om jag inte frågat. Tror inte det. När man framför allt fått ta ledig och behövt dom dagarna längrefram. Om jag fattade allt rätt så skulle dom flesta dit, men bara dom som är med i gänget, och det är tydligen inte alla av oss. Snällt!! Får se om vi kommer på något annat at göra den dagen ist.

♥Anna

Kommentarer
Postat av: camilla aggeborn

Tävligen fortsätter i min blogg ta chansen och vinn valfritt smycke ifrån puss.se

2008-08-16 @ 12:36:54
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: jenny

fy fan va störigt

2008-08-16 @ 13:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0