Överskottsenergi

Det måste jag verkligen ha idag. Var uppe kvart i 9. Sen var det frukost knäckebröd m philadelphia ost, 1 kopp te. Sen gick jag ner till Expert för att köpa batteri till min kamera, men min kamera funkar inte för det. Så det blev till att ringa till NetonNet, men dom skickade mig vidare till Kodak center. Så det var bara till att prata med dom. Och dom hjälpte mig, han var jättetrevlig att prata med, dansk. Så jag ska skicka den till Kodak, så dom kan kolla vad felet är. En kamare ska ju inte gå isönder efter 2 månader. Tycker jag iaf. Sen var det dax för lunch, blev resterna av fiskgratängen från igår. Gott gott. sen var det dax för jobb. Blev en långrunda på e.m. en sväng uppe hos chefen oxå, kolla och fixa lite till mötet nästa vecka. Behövs verkligen. När jag satt på jobbet så blev jag bara så akut hungrig, så när jag sltade så sprang jag in på Niklas och köpte mjölk. Så jag kunde göra pasta sås m kyckling o pasta. Så nu är klockan snart halv 8, och jag har hunnit diska, laga mat o duscha. Har nog aldrig hänt förut. Hade behövt gå en långrunda, men eftersom mina gummistövlar är 20 nr för stora, så kan jag inte ha dom när jag ska gå en lång runda, dom duger bra i stallet. Så får fixa gummistövlar oxå. Usch bara utgifter, men det kommer väl till pass om vädret ska hålla på så här länge till. Blir så trött på detta vädret. Måste verkligen röra på mig. Måste bli av med min tjocka mage. Men den kommer nog försvinna så småningom. Måste kolla om någon vill följa med på box. Får se om jag fixar det denna gången, hade varit riktigt bra, step up kommer jag inte kunna gå på, då ska jag jobba, är ju ledsagare oxå, hon ska simma, så då ska jag joina henne 1 ggv. Alltid bra. Får betalt för att träna, inte helt fel faktiskt.

Nä, nu är det vänner på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0