Måndag

Sista semesterdagen idag. Ska bli skönt och börja jobba igen, komma in i sina rutiner, men klart jag gärna hade varit hemma ett tag till. Men man kan inte få allt.
Tvättdag idag. Ett måste tyvärr, ingen annan som gör det. Ska till IKEA sen idag. Men måste vara därifrån senast 4.
Ridningen börjar idag, så jag hinner hem, få något i magen byta om och bara mysa med Figge innan jag ska rida. Har varit slarvig nu i sommar med att vara i stallet. Men nu när jag kommit in i mina nya rutiner så ska det bli ändring på det.

Hittade en häst igår på blocket 5000 för ett halvblod, ska skriva ut annonsen och ta med den till stallet och se vad Maria säger.

Nä, ska springa net i tvättstugan och lägga om tvätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0