Lördag

Riktigt trött idag!! Har varit en jobbig natt. Gick och la mig vid halv 2. Och kollade på Två ägg i högklackat. Riktigt bra
 
                                        

M kom hem vid halv 3, fattar inte hur man kan sitta på Celtic till halv 3 när dom stänger 1. Men men. Får ju tro på vad han säger, men han var rätt så full när han kom hem, så något annat hade han inte varit kapabel till ändå. När M kom hem så fick jag besöka toan lite. Talade med poralins guden hehe. Ska dricka ikväll oxå, men inte lika mycket, det kommer jag inte orka, kommer ju en dag imorgon oxå. Nu är det M som mår dåligt. Och han som ska med Johan till Willys och handla idag. Blev aldrig igår.

Hade riktigt trevligt igår. Blev en god Taco, med bra sällskap, efter hotellet så gick vi en sväng till Celtic, blev en 6:a RedBull vodka där för mig GOTT GOTT!! Sen gick vi hem här och spelade Monopol, riktigt trevligt. Det ska vi göra om fler gånger. När Johanna o Danne hade kört hem så gick vi en sväng till Celtic till. Blev en RedBull till då.
Träffade några kändiar riktigt trevligt.

Nä, nu får jag gå upp ur sängen, får göra lite nyttigt.

Kommentarer
Postat av: jenny

ja de e mums med redbull & vodka.. men de e så jävla dyrt... celtic e de den puben i t-lilla? ganska nyöppnad va??

2008-08-23 @ 12:02:37
Postat av: Anna-Jenny

Ja, det är riktigt gott, och dyrt. Ja, den liger här i t-lilla. Har snart varit öppen i 4 år.

2008-08-23 @ 12:16:45
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0