Jobbigt

Nu när vi var iväg på semester så var vi uppe i Blekinge hos min släkt. Har inte varit där uppe sen min gamlamormors begravning. För snart 2 år sen. Och det kändes jättejobbigt att vara där uppe, även om hon inte hade bott hemma dom senaste 6 åren, så hade hon iaf varit där. det var bara till att köra upp till Olsgården och prata med henne innan. Men det gick inte nu. Men som vi satt och diskutera man ska inte tänka på sig själv i dom lägena, hon hade cancer och en tant på 85 år orkar ju inte bekämpa den, så det var det bästa som kunde hända oss allihop. Men jag är glad att jag orkade vara med under begravningen iaf. Det var den jobbigaste begravningen jag varit på.





Nä, nu får det bli lite bättre stämmning tycker jag.

Har haft målaren här idag. Han tog lite på våra fönster och lister, det är det lilla som gör att det ser illa ut här. Men det ser redan bättre ut. Han ska fixa lite på tapeterna i köket oxå, kommer igen om 10-14 dagar, ska bli skönt att slippa se fettfläckarna som finns på väggarna. Ska ringa om min mobil sen oxå, den bytar ringsignal, bilder och helt plötsligt så finns där inget minneskort i telefonen fast det sitter i. Jävla telefon helvete. Har hittat en ny telefon som jag vill ha. Men har ca 1 år kvar på denna telefonen jag har, och vill inte betala för 2 telefoner.



Så jag får hoppas det inte kostar så mycket för att få den jag fixad. Då får jag ha min gamla telefon så länge och ända betala för den jag har. Betalar liksom inte hur mycket som helst för att få den att funka. Men det ska nog lösa sig.
 Blir så irriterad på grannen, råkade glömma att jag hade tvätt i maskinen. Första gången det har hänt sen jag flyttade hit, men enligt henne så har det hänt 3-4 ggr/månaden skitsnack säger jag bara. Jag hann inte göra rent maskinerna efter mig, och det har hon alltid fått göra dom andra gångerna visst säkert. Men när vi tvättat efter henne så har vi fullt med hundhår i alla kläder och allting, så hon gör ju verkligen inte rent i maskinerna efter sig. Blir så jävla lack. Vill bara komma härifrån. Men men. Ska komma ihåg det till en annan gång.

♥Anna

Kommentarer
Postat av: jenny

typiskt sony ericson... var har du köpt telefonen? har du haft den mer än 1 år.. isåfall inte så har du garanti på telefonen och då konstar det ingenting.. har du köpt telefonen på katching på nätet så har du 2 år garanti. o då kostar de heller ingenting mer än frakten och den kan man stå ut med... Jag har sony ericson nu o jag säger.. aldrig mer jag ska ha de märket... sjukt dåliga telefoner

2008-08-14 @ 12:20:45
Postat av: Maria

Min SonyEricson funkar kanonbra =)

2008-08-14 @ 20:32:03
URL: http://zoobie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0