HUS

Har hittat ett underbart hus ligger i Sjöbo. Har älskat det huset sen dom byggde det 1999. Och nu när jag såg att det var till salu blev jag så glad men 2 650 000, känns för mycket. Men där finns ingenting att göra om, knappt några tapeter. Får se om vi har tid att titta på det iaf, så jag kan få drömma lite mer. För det måste man ju få göra. Får se vad M tycker.
Jag hoppas han vill följa med och titta på det iaf. Känns som det inte finns några hus här i Tomelilla som passar mig. Men ska nog hitta något tillslut. Alltså jag har lite svårt att bestämma mig, klart jag vill ha hus, men det kostar en del. Har vi inte råd med nu, men chansen finns ju. Bostadsrätt är ju inte så dyrt, men inte så praktiskt kanske när man får barn. Får se vad tiden utvisar. Jag vet att vi hittar något, är bara så rädd att jag ångrar mig när vi väl köpt huset. Usch, vad detta blev jobbigt.

Fördriver tiden med Svensson Svensson o te. M är på väg hem. Ska bli skönt, rätt så tråkigt att vara hemma själv en hel dag, känns inte lika jobbigt när ma jobbat en heldag. För då har man lite att göra när man kommer hem och då går tiden fort. Men jag ska nog klara morgon dagen med. På måndag så jobbar M igen och då får jag vara här hemma själv, Ska nog träffa Emily på måndag. Det var längesen.

Ska träffa Johanna imorgon, det var oxå ett tag sen. Behöver snacka lite skit. Får bli lite fönstershopping och fika. Måste komma ihåg hennes Oriflame grejor. Har haft dom ett tag nu.

Ska nog lägga mig och läsa lite. Har inte bestämmt om jag ska läsa Kungamordet, Fladdermusmannen el Gossip girl.

Kommentarer
Postat av: angelica

Jasså 14 timmars pass. jobbigt! :)

2008-08-20 @ 22:39:25
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja det är tur han är nöjd :)

Men vet du vem jag är för jag kan inte placera dig :)

2008-08-21 @ 08:37:22
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0