Hjärtat

Har varit inne i Lund idag och kollat hjärtat. Och det såg bra ut. Vilket var skönt, men samtidigt så vill jag ju veta vad det kan vara som gör att jag blir så dålig. Men jag får leva på hoppet ett tag till.  Vi tog en lite frukost inne på sjukhuset när vi var färdiga. Jag fick en ny patient bricka oxå, fick inte min egen med mig hem sen jag blev opererad, men jag skulle ändå fixa en ny, stod adressen hem till mamma på den andra, och det hjälper ju inte så mycket. Vi körde in en sväng till mormor oxå och fikade. Alltid trevligt. Sen var det till att hämta min bil. Pratade med Agneta innan oxå, hon ska kanske med på bio ikväll, ska se Mamma Mia med Vera. Ska bli kul.

Imorgon så ska vi till Bornholm med Agneta ,Svärfar ,"Svärmor". En liten dags utflyckt är aldrig fel

 Nä, ska ta lite lunch nu, sen ska jag in på boan och handla till mamma.

♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0