Fredag kväll

Mina planer för ikväll har blivit ändrade. Vad ska jag gör nu då???? Får väl bli mat, en power walk och film. Får väl städa lite oxå. Så slipper jag lite av det imorgon. Har fullt upp att göra ändå imorgon. Ska till Willys och handla imorgon, både till söndag och för resten av månaden. Sen ska jag ut till stallet oxå. Måste hinna med Figge oxå.


Har bestämmt mig för att jag ska skärpa mig med både mat och träning nu i höst. Ska in till Rehabhuset nästa vecka och boka en individuell träningsgenomgång "kostar fyra gånger på mitt friskvårdskort". Men det får det vara värt. Och då har jag ingen undanflykt eftersom det är inomhus. Men man känner ju sig själv så väl, så man lyckas säkert komma på flera anledningar till att inte gå dit, men det ska jag ändra på.

Usch, börjar bli riktigt hungrig. Fisken står i ugnen, så det tar väl ca 30 min tills maten är färdig. Hurra för mig, fisk 2 ggr denna veckan. Men sen kommer dte nog inte bli nåhon fisk på länge, om inte M gör något. För jag ställer mig inte och tillagar det själv.

Har hittat en fin lägenhet på hemnet i Ystad. Dom nybyggda vid gamla vattentornet. 5 rum o kök. Kostar många pengar, men att titta kostar ju inget. hehe. Måste ju få drömma lite. Vill inget annat än att komma ifrån denna lägenheten. Trivs verkligen inte, men får väl stå ut. Har inte mycket att välja på just nu. Får sitta och titta och se om jag hittar något som hade passat oss båda två. Tar nog lite tid, men ska nog bli bra till slut. Känns bara ibland som att alla förslag jag kommer med inte är bra. Men M kommer ju inte själv med några förslag. Allt blir bara fel.

Alltså detta är helskumt, ena dagen har man hur många kommenetar som helt, sen vissa dagar har man inga alls.

Men men

Ha en fortsatt bra fredagkväll, för det ska jag ha♥

Kommentarer
Postat av: jenny

ena dagen har man hur mycket o blogga som helst o andra dagar har man inget.. just nu e jag helt blogg tom...

2008-08-29 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0