Första dagen

JA, idag var det första dagen att jobba efter semestern. Kändes att man varit ifrån ett tag, trött i benen och alltsånt. men det ska nog vända innan jobbveckan är över. Hoppas jag iaf.
Det var skönt att komma tillbaka till jobbet, känna att man behövs. Men klart det hade varit trevligt och vara hemma oxå. Men man kan inte få allt.
From idag så jobbar jag 96%, riktigt skönt, behövs verkligen. Känner mig fattig som en kyrkråtta och detta innan ens lönen kommit, eller lön o lön, bidrag kan man väl kalla det. Men skit samma, känns riktigt skönt att veta att jag jobbar och sliter så svett och tårar rinner och jag får betalt för det. Det stärker ens självförtroende riktigt mycket. Kommer vara rent slut och på dåligt humör nu ett tag, men när jag kommer in i mina nya rutiner så kommer det bli riktigt bra allting, även här hemma och alla små problem som vi har just nu. Men med tiden så löser dom sig oxå.

Nä, om man skulle ta och diska lite så man slipper det sen

Väntar på min fisk som står i ugnen. Skulle haft lasagne, men dom hade ingen i affären så det fick bli fiskgratäng ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0