????

Kommer inte på någon bra rubrik idag. Så det får bli så. Är frukansvärt trött idag oxå. Mår mycket bättre, men trött. Men det får jag leva med. Har kommit in en lite deprission, ingenting känns kul. Vill mycket men ändå inte. Får hoppas det blir bättre nu när jag börjar jobba igen. Ridningen börjar igen på måndag, ska bli kul. Behöver verkligen komma upp på hästryggen igen. Har inte ridit på hela sommaren. Men ska bli skönt att komma igång igen. Saknar ridningen, fast jag har egen häst, så har det inte blivit någon ridning, av olika anledningar. Men men.

Har precis pratat med Ingela (som jag rider ihop med), var längesen vi pratade, skönt att få prata lite skit med henne. Ska bli kul och träffa henne och Åse igen på måndag.

Har varit uppe och pratat med chefen oxå, det var givande. Ska ha möte om 2 veckor, så vi får se vad vi kommer fram till. Pratade om detta jobbet jag har nu, om nya jobb och framtiden och lite så. Så jag hoppas på ett bra möte och ett bra beslut från båda håll. Tur man har en bra chef, kan inte få en bättre.

Har lite problem med hur jag ska klippa mig, ska in till frissan och klippa mig. Men vet inte hur. Skulle vilja klippa mig kort, men eftersom jag har tjockt hår och själv lockigt så blir mitt hår inte så lätt att få ordning på. Har liksom inget sånt jobb som gör att jag måste se perfekt ut varje dag heller, så att stå med plattången varje morgon är jag inte så pigg på. Så jag får se hur jag gör när jag går dit.

Kommentarer
Postat av: emily

du hade kanske klätt i kort hår!!

hjälper de inte o tunna ut de lite..??

kram

2008-08-20 @ 15:08:32
Postat av: Jenny

klipp de så kort som jag har.. jag har oxå både mega tjockt och självlockigt hår men de funkar bra... lätt o fixa till på morgnarna.. tar bara ett par minuter...

2008-08-20 @ 15:15:19
Postat av: Ina

Gumman snart kommer det kännas bättre igen. Alla går vi igenom lite olika faser av typ depressioner...du känner ju mig :p Men det jag har lärt mig är att hålla ut å lyssna på icke deppig musik! =)=)=)

2008-08-20 @ 16:52:00
Postat av: angelica

Jag hitta dit idag :)

2008-08-20 @ 16:56:48
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: angelica

Japp det gör han :) Hur visste du det? =)

2008-08-20 @ 17:50:31
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: angelica

Jasså gjorde han det :) Jo han jobbar heltid där på kvällarna och 3 helger av 4 :) Lite bull men så är det! Han som också jobbar där, Björn är sjuksriven nu ju.

vad gör din sambo nu då?

2008-08-20 @ 17:56:16
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0