Dagen idag

Har gjort lite allt möjligt idag. Började med att tvätta halv 8 imorse, fram till 12. Sen har jag plockat och fixat lite här hemma. Träffade Johanna sen vid 16 i Ystad. Alltid trevligt. Bara synd vi inte hinner träffas oftare. Men vi får träna ihopa nu i höst. Alltid lättare när man är två. Toge en liten runda på stan, bokia, h&m, chrispa m.m. Sen tog vi en middag på Skogshyddan. Blev det vanliga för mig vitlöksbröd, pasta med kyckling o curry o en stor coca. Måste ju få synda nån gång. Vi ska kanske in till hotellet imorgon och käka tacos, jag, m johanna, danne. GOTT GOTT

Ska in till Malmö imorgon med. M ska på intervju och jag ska möta upp Jenny en sväng, var längesen jag träffade henne oxå. Behöver snacka av oss lite vi med. Får kolla in Malmöfestivalen i år oxå ju. Ska bli kul.

Sen är det en sväng till Ystad o Willys och handla inför kräftskivan.
 
                                                                         

Jag äter inte kräftor, men man måste ju gå på kräftskiva ändå, det hör ju till. Kräftskiva är ett bevis på att hösten kommer snart. Och det känns helt ok, gillar hösten med alla dess färger så länge det inte regnar och blåser o är ruskigt ute.

Vi snackade idag oxå om att sticka till Ullared. Både handla julklappar och höstkläder. Känns som det behövs. HAr knappt några "privata" kläder, men en massa jobbekläder. Och det är inte så kul.

Nä, nu ska jag fixa med mina oriflame grejor och sen in i duschen.


Kommentarer
Postat av: mippi

söt häst, e du från Ystad? var rider du?

2008-08-21 @ 23:26:09
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: mippi

jaså okej, aa mina svärföräldrar bor i äsperöd de e ju nära, själv bor jag utanför Ystad Öja har oxå haft häst i många år å alltid ridit men nu va de lääängessen sist!! sålde hästen för några år sedan!

2008-08-21 @ 23:32:47
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: mippi

hihi säljer du oriflame?? ;)

2008-08-21 @ 23:33:37
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0