10-13 barn

Såg precis ett program på TV4 om 5 familjer som alla hade 10-13 barn. Alltså jag tycker det är rent sjukt, man ska ju kunna känna nångång att nä nu klarar sig barnen själva så nu kan vi börja tänka lite mer på oss själva.

1 familj var jättebesviken och lite upprörda för att läkaren sa till dom att dom inte kunde få fler barn. Då slår mig tanken direkt, tänk på dom som aldrig kan få några egna barn. och dom som redan har 10-13 st blir besvikna och upprörda när dom inte kan få fler. 

Visst jag  kan visst förstå att om man vill ha fler barn så blir man klart ledsen om man får ett sånt besked, men tänk på att man iaf är lyckligt lottad som redan har så många barn

 Vad tycker ni???

♥Anna 

Kommentarer
Postat av: jenny

jag fattar inte hur man kan ha så många barn.. man kan väl inte lära känna alla barnen ordentligt tycker man...

2008-08-14 @ 22:35:23
Postat av: Anna-Jenny

Nä, man kan nog inte det. Vill ju gärna lära känna sina barn, annars så är det ju inge nytta med det

2008-08-14 @ 23:05:33
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0