Sjukhuset

Har precis kommit hem från sjukhuset. Det gick förvånansvärt fort faktiskt. KOm dit vid 21:50 och körde hem 22:30. Har haft problem med mitt sår, har haft typ en sårskorpa där, den lossande lite idag när jag duschade, så jag tog och lyfte lite på den, och då kom det ett stygn ut ur sårskorpan, inte alls kul. Men jag stack och åt tacos först, var riktigt hungrig och snackade lite skit. När Josse, Walle och mysan skulle köra hem så stack jag oxå. Körde ner till ystad då.
Ska se om jag hittar nån bra film nu, väntar på att M ska komma hem. Ska bli skönt att mysa riktigt med han. Var ett tag sen, han jobbar igen imorgon.

Jagade hon på banken oxå idag, men hon har suttit i möte hela dagen, och när jag ringde efter 14:00, så hade hon gått hem för dagen. Får jaga henne imorgon igen, måste ju ha min bil. Och det e fort.

Nä, nu ska jag hitta på något tills M kommer

Kommentarer
Postat av: angelica

Vem är du?
Jag har ändrat i designmodellen :) det tar sjukt lång tid att lära sig och jag är inte speciellt duktig på det! min är väldigt enkel.

2008-04-12 @ 18:02:58
URL: http://wippzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0