R.I.P

Engla. Hur kan man vara så känslokall och göra något sådant. Jag fattar det inte. Finns liksom inte i min tankebild överhuvudtaget. kan tänka mig att trots detta hennes föräldrar är lättade ett hon är hittad, att leva med sådan ovisshet måste vara hemskt. Jag hoppasatt jag föralltid kommer slippa det. men det är en sak jag inte fattar, hur kommer man bara på att köra ut på en skogsväg på det viset, och hur visste han att hon skulle komma där???

Pernilla. Måste vara skönt för hennes föräldrar att dom kommit fram till vem som mördade henne, även om det är många år sedan, så är det bättre sent än aldrig. Att nu kunna släppa taget på ett annat vis. Måste kännas bättre

♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0