Ridning

Ridning ikväll igen. Ska bli skönt att få svettas lite. Blir nog inte Figge ikväll, maria tyckte jag skulle vara med och byta häst nu. Och varför inte?? Alltid bra träning att rida någon annan. Jag och Figge känner varndra utan och innan nu efter 9 år ihop. Usch, känns inte så länge. Men det är sanningen.
Jag letar för fullt efter ny häst men inte hittat någon. Så jag får hoppas att någon har kontakter eller någon som vill låna ut sin häst, som hör av sig. Gärna ett halvblod.

Nä, dax att göra lite nytta innan jag ska köra igen

♥Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tyvärr, inga kontakter. Men forsätt ha koll på blocket så skall det nog dyka upp någon gång

2008-04-29 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0