Ont ont ont

FY F*N vad jag har ont i ryggen idag. Var nere i tvättstugan imorse, då kände jag ingenting. Men sen när det var dax att gå ner nästa gång så gjorde det ont i ryggen, men M gick ner och tog det. När han ändå var uppe så gick han ner och köpte frukost. Men jag kom inte ur sängen, gjorde riktigt ont. Så M har tvättat hela dagen, riktigt duktig. Kom ur sängen vid 11, med hjälp av M. Har varit ner på Rosengren´s och köpt present till ikväll. Sen var vi på Boan och köpte tvättsvampar till bilen, spolarvätska, nya skor till M.
Blev så sugen på mjukglass, så jag har varit nere på Bertils och köpt det. Var riktigt gott.



Igår så var jag o M ute och åt. Var på Bröderna M med Johanna och Danne. Var riktigt gott och trevligt. Ska vi göra om fler gånger. nästa gång så ska vi till hotellet och äta tacos. Alltid kul och variera sig, man kan ju inte gå till samma ställe alltid och äta samma sak varje gång. Fast det var ju inte så länge sen jag var och åt tacos på hotellet. fast nu e det ju med helt olika personer alla gångerna. 

Nä, om jag skulle ta och vila ryggen lite. Känns som det behövs.

Ska på kalas ikväll så då blir det mycket sittande där oxå.

♥Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0