Ny lista

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Nä, det e Ann min jobb kollega
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Fredrik en kompis
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Min morfar; vet inte
ÄR NUMMER 18 SÖT?
Kan jag inte hålla med om, Folktandvården
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NUMMER 33 ?
Jessica, en riktig bitch (hehe)
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Daniel, en kompis från gymnasiet
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Caroline, ja sprang på henne här i tomelilla för någon vecka sedan
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Figge (fredrik) vet inte
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Faster (fredrik) Josses sambo. NÄra vän nä, men vän helt klart
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
MIn chef, nä det har jag inte
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Elin, ja varför inte
VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Min andra chef, oftast jobb och hästar
KÄNNER DU NUMMER 1
Agneta, min svägerska, klart jag känner henne
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Emil, klart jag skulle kunna göra det
VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
Emily, barndomskompis till mig

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kul lista :)

2008-04-05 @ 21:58:55
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0