Lördag

Var uppe 07:15 idag. Hästarna ville ha mat. Klart dom ska få det. Har stallet ver 6:e helg, så det känns helt OK. Är kanske sista lördagen jag hade nu också.  Ska ha stalltjänst i Maj, men då är dom förhoppningsvis på sommar bete, så jag inte har det då.
image18 Såg på Figge idag att han verkligen ville ut i sommarhagen nu. Han ställde sig vid stora porten och skulle gå ut den vägen. Men han är ju också lika förvirrad som jag. Så det kan vara det också♥

Sitter och tittar på lyxfällan, jag fattar inte hur man kan sätta sig i en sådan situation. Men alla är vi olika. Och det är ju tur det ?.

Har kollat runt på olika alternativ till boende köpa hus givetvis. Men frågan är bygga nytt eller köpa "begagnat".

Detta är mitt dröm hus. Men priset är inte lika drömande helt klart 3 miljoner. Och dom har inte jag under min madrass.
image25

 

Detta hus är från samma företag, och detta kostar 1,9 miljoner med oinredd ovanvåning. Den kan man ju faktiskt ta efterhand som man har tid och råd.

image30

 

Får se vad vi kommer fram till tillslut. Hoppas vi blir nöjda båda 2 iaf
ha det bra ♥ Anna



Kommentarer
Postat av: Aida

hehe thnx :) .. men de lätt egentligen men man måste kunna såna kodmallar osv =/

2008-04-12 @ 23:28:20
URL: http://aidaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0