Jobbhelg

Ja, då e det jobbhelg igen som gäller. Inte kul, imorgon kan det kvitta fan M jobbar ändå, men imorgonkväll e det Öja hade varit riktigt kul och gå dit. Men komma hem vid 4 lägga sig och sen upp igen vid 6, fast knappt lönt att lägga sig, men det hade jag inte orkat. Söndag e M ledig som vanlig så då hade det varit trevligt och vara ledig. Men vi har mån-tis tillsammans. Så jag ska inte klaga. Har jobbat extra ikväll, en bra slant till min plånbok faktiskt, behövs alltid.

Har varit och shoppat idag oxå, blev 2 blusar, 2 3/4 byxor, en tjocktröja och 2 toppar, 1 kjol. Behövdes verkligen. Blev även Linda Bengtzings nya skiva och Svensson svensson säsong 1. En helt toppen serie.

Var inne om hos mamma oxå, snackade lie sktit med henne, bestämmde att jag ska äta där imorgon innan vi ska ut och vandra, e vandring på valla imorgon, ska gå en sväng i Sjöbo innan. Ska vara där en stund, måste få några timmars sömn iaf. Annars så är jag inte roligt att ha med att göra på söndagkväll.
När jag körde hem så blev jag bara så akut trött, så jag fick lägga mig när jag kom hem, jag som skulle lagat god middag. men när jag vaknade halv  så fick det bli till att byta kläder och sen gå ner och köp mat 150gram hamburgare m stripes. GOTT GOTT. Käkade det på jobbet. Var en riktigt lugn kväll, bara jag och damen somjag är assistent för. Kan vara skönt ibland.

Nä, dax att hitta sängen, M kommer snart hem.

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0