Japp, då var man klar

Äntligen färdig med städning, tvätt och fönsterputsning. Känns riktigt bra. Har hållt på och plockat och städat hela dagen. Har även fixat med mina CD-skivor, hade skivor överallt. Så nu har dom kommit i rätt fodral eller i en CD-väska. Fattas några skivor, men eftersom jag hade inbrott i min bil i somras och hade skivor där, så är dom nog tagna, eller så var det dom som låg sönder brutna överallt på hela parkeringen. Tur i oyuren så var där inget annat som gick sönder då.

Var hos bill handlaren idag med den nya bilen (jag som trodde jag skulle slippa problem med bil på ett tag) märkte i måndags att det klickade och lät konstigt i bilen när jag blinkade, eller när blinkersen gått tillbaka. och det försvann inte. Kom ner där idag och visade dom, det är en ny blinkersspak som behövs, och det betalar bilfirman. Har ju inte haft bilen en veckan ännu, så det tycker jag verkligen dom ska betala till mig.

Nä, nu ska jag göra mig färdig, ska till Sjöbo på möte och sen vandra lite. Ska till boan först och köpa ny duschmatta, dom andra fiskaran vi hade var rktigt uppslitna. Sen ska jag köra till PeGes och äta. Gott Gott. Passar på när jag ändå är i Sjöbo.

Ha det bra
♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0