Fredag

japp, denna fredagen blir med god mat och bra sällskap. Ska bli skönt och träffa lite "konstigt" folk hehe. Ska till hotellet ikväll och äta tacos, Gott gott
Jag, josse, walle, figge, ingela mfl. Vet inte hur många vi blir medn det spelar ingen roll. Man kommer ut och får göra nånting iaf, det e det som räknas.
Har stallet imorgon, ska vara där 8. Sen e det fullt ös hela dagen. Ska hinna lägga mig en stund imorgon när jag kommer från stallet, känner att min kropp behöver det, eller jag inte kroppen men knoppen. Huvudet är rent tungt på mig, har varit det länge nu, vet inte varför.

Var på möte igår med ungdomsgruppen med nattvandrarna, vi planerade lägret som vi ska ha för ungdomarna i Sjöbo på hemlig ort. Hoppas nu bara vi får fint väder och bra sammanhållning på samma gång.
Jag ska vara med fram till 00:00 på fredagen, måste hem och sova sen, jobba igen 07:00 på lördagen. Ett måste tyvärr.

Min duktigthet med maten funkade fram till igår, så nu äter jag rostade mackor med marmelad till lunch, ska jag äta ordrentligt sen ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0