Föll ihop

igår i stallet. Blev riktigt rädd. men som tur var så hann jag av Figge. Höll i tyglarna när jag satte mig ner, och figge stod vid min sida undertiden. Gjorde inte en tillstymmelse till att gå därifrån. Ingela kom direkt och satte sig hos mig. Hon kände på min puls men den var så snabb så hon kunde inte räkna den. Tog min bandspelare så jag fick aktiverat hjärtrytmen. Ingela hoppade över sin ridning, hon vill inte lämna mig efter det. Och det tackar jag för.  Martin kom och hämtade mig sen, så vi har hämtat min bil idag. Maria sa idag att jag får inte lov och rida om där inte är någon i stallet, för vem vet vad som kan hända nästa gång. Och hon har rätt.
Ringde in till Lund idag, fick tid igår till 14 maj. Men den blev ändrad till 5 maj ist. Nu i och med att jag blev dålig.
Hoppas att dom kan hitta något så jag får svar på vad det kan vara.
Pratade med chefen idag om det oxå. Och det var tur att jag sa till henne, hon tyckte jag skule bli hemma om jag kände mig dålig på morgonen, för ingen vet ju vad som händer när vi är ute och går i byn. Fast det kan komma även på e.m. Men det får vi lösa då, chefen vet hur det ligger till iaf. Nästa gång så SKA jag in till Ystad direkt ist. fast dom inte kan läsa av bandspelaren ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0