Ett tag sen

Ja, det var ett tag sen jag skrev. Har mycket men allt passar inte i bloggen just nu iaf!! Ni kommer se när det kommer fram. Har haft en lugn helg, jag och M hade ledig helg tillsammans inte så ofta, så det uppskattas verkligen när vi har det. Blev god mat och filmmys här hemma.



Har jobbat mycket nu oxå, jobbar, äter, sover det är det enda jag gör just nu känns det som. Ledig imorgon. men man får ingen sovmorgon för det. Ska vara på vårdcentralen för att ta bort stripsen imorgon, så får jag se hur det ser ut in real. Ska bli skönt att kunna duscha riktigt igen.


Har hittat foderhäst, den är riktigt fin. Håller på att jaga henne med hästen, så jag vet vad hon vill oxå. man vill ju ha ett besked så jag kan säga till om jag behöver boxen eller inte.

Nä, nu ska jag gå en runda med J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0